Driftstatus: Alla systemer fungerar.

Här är vägledningar, tips och hjälp till Helios och NotaPlan

Om du inte hittar svar på din fråga eller en lösning på ditt problem så kan vi hjälpa dig online på din egen maskin. För att få hjälp online, ring eller skicka en e-post till vår support först.

Hitta vägledningen innan du ringer

Som kund är du alltid välkommen att ringa eller skicka mail till oss om du behöver hjälp, men ... testa först och se om vi gjort en vägledning för just det du har problem med. Om du önskar en vägledning på något du inte hittar här så skicka ett e-post meddelande - så kan vi vägleda dig.

Support

Lifebelt Start support-session

Ring till oss och om du blir bett om det, tryck då på livbojen för att starta support-session.

support@notaplan.se

Om du önskar vägledning på något du inte hittar här så skicka en e-post, så kan vi vägleda dig.

+46 (0) 70 335 37 47

Hittar du inte hjälp här på sidan kan du ringa till vår telefonsupport som är öppen vardagar mellan 08:00 och 17:00.